دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زمانه با بالاترین کیفیت
این آهنگ بصورت دمو است، ورژن اصلی بزودی از رسانه ریتم
Download New Music Moein Z – Zamaneh

آهنگ: سعید انصار

آهنگ جدید معین زد به اسم زمانه بزودی منتشر می شود، این آهنگ بزودی در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید، دموی این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست. آهنگسازی این اثر به عهده سعید انصار بوده

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زمانه

متن آهنگ زمانه از معین زد
شکستم من چه پستی تو
دو دستی دل به تو دادمو
جامم را شکستی هش را به حیوانات میگویند و تو
پست تر از آنی که زمانه بد شده
جانا پلنگ بودن به روز است و تو
عشق را از پلنگ خواهی
شنیدم موج دنیا حیات وحش و انسان
دُر نایابی ست اشک از چشم من جاریست
دلم زد برای عشق
برای جنس فابریک و
برای دختری ساده
بدون لاک و ماتیک و
برای مرد مرد بودن
برای عهد جنگ بودن
برای ابرو هایی که
زمخت پیوند و پهن بودند
دلم میسوزه واسه تو
که تو چرا اینقدر پوچی
و امروز ساکن اینجا
و فردا در پی کوچی
حماقت نیست اقامت کن
که هر کس یک کپن دارد
کپن هست واسه من واقعا بگم
بازار آزاد است تو که
گم در حریم و تکنولوژی

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی