دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام خدا نگهدار با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad Alizadeh – Khoda Negahdar

ترانه: مهرزاد امیرخانی
آهنگ: محمد علیزاده
تنظیم: امیرحسین اویسی
میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

آهنگ جدید محمد علیزاده به اسم خدا نگهدار منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده محمد علیزاده بوده ترانه ی این آهنگ به عهده مهرزاد امیرخانی بوده تنظیم این آهنگ رو امیرحسین اویسی انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو آرش پاکزاد انجام داده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام خدا نگهدار

متن آهنگ خدا نگهدار از محمد علیزاده
دارم بهت میگم دوست دارم برای آخرین بار
خدانگهدار
خدانگهدار

تو کار تازه ای نکردی
این نقابُ دیگه بردار
مثل همیشه
شبیهِ هربار

تو باورت نشد من هر چی گفتم
هر چی غصه خوردم
نفهمیدی من برات می مُردم

ک
کجای زندگیم کنار توشبیه زندگی بود
دلم باهات بود
دلت با کی بود

حس من ادامه داره
حال اون بَده دوباره
وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره
نه که نخوای نه نمیشه
رفتی این کارا رو کردی
خب که چی شه

متن آهنگ خدانگهدار محمد علیزاده

نوازشم کن این دقیقه های آخری که هستم
برو عزیزم
چشامو بستم

از این به بعد باید جدا جدا بمونیم هر دوتامون
من اینجا تنهام
تو تنها با اون

حسرت داره دنیا
من که از دارِ دنیا
فقط تو رو دارم
تو هم داری میری تنهایی

من اینجا تو اونجا
اینه معنی تنها
دیدی چه جوری شد
گذشت چه شبا و روزایی

حس من ادامه داره
حال اون بَده دوباره
وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره
نه که نخوای نه نمیشه
رفتی این کارا رو کردی
خب که چی شه

حس من ادامه داره
حال اون بَده دوباره
وقتی گفتم تا ته خط ته نداره

تو منو یادت نمیره
نه که نخوای نه نمیشه
رفتی این کارا رو کردی
خب که چی شه

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی