دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام تصمیمتو بگیر با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad Alizadeh – Tasmimeto Begir

ترانه: سید محمد کاظمی
آهنگ: میلاد ترابی
تنظیم: شهاب اکبری
میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

آهنگ جدید محمد علیزاده به اسم تصمیمتو بگیر منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده میلاد ترابی بوده ترانه ی این آهنگ به عهده سید محمد کاظمی بوده تنظیم این آهنگ رو شهاب اکبری انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو آرش پاکزاد انجام داده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام تصمیمتو بگیر

متن آهنگ تصمیمتو بگیر از محمد علیزاده
تصمیتو بگیر من عاشقت شدم
تصمیم تو چیه

تو سرتری ولی
عاشق اگر بشی
بازی مساویه

تصمیمتو بگیر
تا آخر مسیر
همراه من بمون

از هیچی نترس
من پای عشقمون
هستم تا پای جون

روی من حساب کن
منو انتخاب کن
غیر من رابطه هاتو
با همه خراب کن

با همه به هم بزن
دستتو بده به من
من حریصم واسه بیشتر
به تو نزدیک شدن

متن آهنگ تصمیمتو بگیر محمد علیزاده

دلم پر از غمه
تو اینو از چشام
احساس می کنی

تو با همین چشات
این موقعیتُ
حساس می کنی

روی من حساب کن
منو انتخاب کن
غیر من رابطه هاتو
با همه خراب کن

با همه به هم بزن
دستتو بده به من
من حریصم واسه بیشتر
به تو نزدیک شدن

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی