دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام بی معرفت با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad Alizadeh – Bi Marefat

ترانه: مهرزاد امیرخانی
آهنگ: محمد علیزاده،میلاد ترابی
تنظیم: میلاد ترابی
میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

آهنگ جدید محمد علیزاده به اسم بی معرفت منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده محمد علیزاده،میلاد ترابی بوده ترانه ی این آهنگ به عهده مهرزاد امیرخانی بوده تنظیم این آهنگ رو میلاد ترابی انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو میلاد ترابی انجام داده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام بی معرفت

متن آهنگ بی معرفت از محمد علیزاده
بی معرفت کی بهت گفته من خسته م ازت
آخر سر من و می مونم و تو بی معرفت

نگم واست
خدا میدونه که عشق تو پیرم کرد
منو ببین
من دیگه خسته م از دنیای نامرد

مُردم برات ولی
حسمو پس دادی
نفهمیدی چرا
از چشام افتادی

افتادم رو زمین
حالا بیا ببین
کسایی مثل تو
کِی حالمو فهمیدین

غرورتو ببر
یه جا که جاش باشه
بذار جاش باشه
شکتسی دلمو

دوست دارم ولی
نه به هر قیمتی
هرجوری عشقته
هرجوری راحتی

متن آهنگ بی معرفت محمد علیزاده

یکی یکی
خاطرات ما کمرنگ تر میشه
تو بی خیال
من همش دلم واسه تو تنگ میشه

مُردم برات ولی
حسمو پس دادی
نفهمیدی چرا
از چشام افتادی

افتادم رو زمین
حالا بیا ببین
کسایی مثل تو
کِی حالمو فهمیدین

غرورتو ببر
یه جا که جاش باشه
شکتسی دلمو
بذار جاش باشه

دوست دارم ولی
نه به هر قیمتی
هرجوری عشقته
هرجوری راحتی

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی