دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام بیمارم با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad Alizadeh – Bimaram

ترانه: مهرزاد امیرخانی
آهنگ: فرشید ادهمی
تنظیم: معین راهبر
میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

آهنگ جدید محمد علیزاده به اسم بیمارم منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده فرشید ادهمی بوده ترانه ی این آهنگ به عهده مهرزاد امیرخانی بوده تنظیم این آهنگ رو معین راهبر انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو آرش پاکزاد انجام داده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام بیمارم

متن آهنگ بیمارم از محمد علیزاده
باز روبرومی با چشمای خیس
طرز نگاهت مث همیشه نیست
دستاتو می گیرم آروم بشی
با اینکه تو دلیل آرامشی

خلوت نکن عشقم اینجا با خودت
من هستم و موندی تنها با خودت
کاشکی می دونستی تو چه حالی ام
تو با چی می جنگی من که دست خالی ام

بیمارم
دلیل درد قلب من اینه
می بینم
نگاه تو دوباره غمگینه
چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو می بینه

من هستم
به من بگو تموم درداتو
پاک کردم
با اشک چشمم اشک چشماتو
چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو

متن آهنگ بیمارم محمد علیزاده

حرف دلم عوض نمیشه عاشقم
کارم همینه من همیشه عاشقم
یادت نره غمت غم دوتای ماست
اشتباست همین که دست ما دو تا جداست

چی شد که اینجوری حالت بده
بازم به ما زمونه پشت پا زده
من میدونم بازم تو واسم بگو
خیس شده از اشک تو لباسم بگو

بیمارم
دلیل درد قلب من اینه
می بینم
نگاه تو دوباره غمگینه
چه سخته وقتی آدم انتهای زندگیشو می بینه

من هستم
به من بگو تموم درداتو
پاک کردم
با اشک چشمم اشک چشماتو
چه فرقی داره اینکه من مقصرم یا تو

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی