دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام چهل درجه با بالاترین کیفیت
Download New Music Mohammad Alizadeh – 40 Darajeh

ترانه: مهرزاد امیرخانی
آهنگ: محمد علیزاده
تنظیم: میلاد ترابی
میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

آهنگ جدید محمد علیزاده به اسم چهل درجه منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده محمد علیزاده بوده ترانه ی این آهنگ به عهده مهرزاد امیرخانی بوده تنظیم این آهنگ رو میلاد ترابی انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو میلاد ترابی انجام داده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام چهل درجه

متن آهنگ چهل درجه از محمد علیزاده
زندگی واسه تو بهتر شد
من خوب بودم همه چی بدتر شد
از دست تو
وای از دست تو

رفتی کیف می کنی تنهایی
بعد تو دیگه چه دنیایی
گفتم نرو
گفتم نرو

دلخورم خودمو میخورم
تو چرا نمیری از سرم
احساست می چرخه دور و برم

حس تو طپش قلبمه
غم خوبه ولی نه اینهمه
این قدری که هستی خیلی کمه

سرِ کارم ، بی قرارم
اینقد سردی چهل درجه س تن تبدارم
دینام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم

بگو حست چیه با من
کیه کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
بسه نگو میرم
ساده ست مگه رفتن و از همه چی دل کندن

متن آهنگ چهل درجه محمد علیزاده

دستات چرا از دست من دوره
دید چقد اینجوری ناجوره
تنهام چون عشقم مغروره

سرِ کارم ، بی قرارم
اینقد سردی چهل درجه س تن تبدارم
دینام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری من مگه میذارم

بگو حست چیه با من
کیه کم میذاره توی رابطه مون تو یا من
بسه نگو میرم
ساده ست مگه رفتن و از همه چی دل کندن

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی