دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

دانلود آهنگ جدید

موسیقی ریتم زندگیست

  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام پیر شدم با بالاترین کیفیت
Download New Music Milad Babaei - Pir Shodam

ترانه: نیما جعفری
آهنگ: میلاد بابایی
تنظیم: امیر ارشیا
 میکس و مسترینگ: علی تیرداد

آهنگ جدید میلاد بابایی به اسم پیر شدم منتشر شد، این آهنگ هم اکنون در دسترس شماست و شما می توانید این موزیک زیبا رو بصورت رایگان از رسانه ریتم دانلود کنید ، گوش کنید و لذت ببرید. آهنگسازی این اثر به عهده میلاد بابایی بوده ترانه ی این آهنگ به عهده نیما جعفری بوده تنظیم این آهنگ رو امیر ارشیا انجام داده میکس و مسترینگ این کار رو علی تیرداد انجام داده

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام پیر شدم

متن آهنگ پیر شدم از میلاد بابایی
دوباره باز دلم ازم یه قصه ساخت
هرجا رفتم چشام فقط تو رو شناخت
دوباره باز دلم تو رو نفس کشید
یلدا تموم شد و زمستونم رسید
مثل برف زمستون میشینم سر راهت
من احساست و خوندم از نگاهت
تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت
تا آخرش می مونم تکیه گاهت

تو این هوای سرد من به تو دلخوشم
فک نکنی که من پام و پس می کشم
پشت این پنجره دوباره برف نشست
با یه حس عجیب قفل غم هام و شکست
مثل برف زمستون میشینم سر راهت
من احساست و خوندم از نگاهت
تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت
تا آخرش می مونم تکیه گاهت
مثل برف زمستون میشینم سر راهت
من احساست و خوندم از نگاهت
تو روزایی که سرده خودم میشم پناهت
تا آخرش می مونم تکیه گاهت

  • ۹۵/۱۰/۲۰
  • ریتم موزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی